سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط کمیل در 89/5/28:: 1:4 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

خواستم بگم برنامه «راز» رو از دست ندید. تو رو خدا این سریال های مخ تعطیل کن تلویزیون رو نبینین که خیر دنیا و آخرت در دوری از اینهاست!

برنامه «راز» اولاً به خاطر کارگردانی و اجرای نادر طالب زاده و ثانیاً به خاطر موضوعاتش دیدنیه.خلاصه شبهای ماه مبارک، حول و حوش ساعت 11 و خورده ای شبکه چهار رو از دست ندید.

خنجر و شقایقدو قسمتی که راجع به جنگ بوسنی بود با حضور سردار قاسمی دلنشین بود. والا تعجب نداره از این همه پیامکی که میزنن و اظهار بی اطلاعی میکنن از چنین ماجرایی و یا از مستند«خنجر و شقایق»ی که با صدای آوینی ساخته شده... این ها همه از ثمرات مدیریت رسانه ای و اهتمام متولیان فرهنگی به زدودن یاد و خاطره نبرد جهانی حق و باطله.

بگذریم. فقط این رو بگم اگه کسی تا حالا این مستند «خنجر و شقایق» رو ندیده و طالبه میتونه از موسسه آرمان و از طریق این لینک اون رو تهیه کنه.

--------

پی نوشت:

- «من همه چیز این سریال را مدیون شهید آوینی می‌دانم، البته هنوز هم حال و هوای «خنجر و شقایق» هست و شاید پرشورتر شده باشد.شهید آوینی زمانی به رئیس صداوسیمای آن وقت گفت: شما تلویزیون را تبدیل به بوق مفلوک کرده‌اید و فکر می‌کنم هنوز این بوق وجود دارد. چه‌طور می‌توان هرشب یک ساعت در مورد مار و ملخ برنامه دید، اما نمی‌توان در مورد آمریکا که مرکز توطئه علیه ماست، 20 دقیقه مستند دید؟»         نادر طالب زاده


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
تبلیغات در سایت