سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط کمیل در 90/10/8:: 3:16 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز عصری رفتیم برای افتتاحیه جشنواره فیلم عمارحول و حوش ساعت 3 هنوز خبری نبود. یعنی بر و بچز دفتر مطالعات مشغول آماده سازی میزها و پوسترها بودند و تک توکی هم مثل ما منتظر توی سالن. گوشه ای نشسته بودم که بنده خدایی که خیلی آشنا می زد وارد شد. سریع به خاطر آوردم که امین هاشمی از بچه های مجمع وبلاگ نویسانه. اولین بار سال 85 تو اردوی «از بلاگ تا پلاک» بچه های وبلاگ نویس پارسی بلاگ دیدمش. بعدها هم توی نمایشگاه رسانه های دیجیتال نقدهای بازی رو ازش دیده بودم. القصه نشستیم و مشغول حرف زدن شدیم. گپ و گفت خوبی بود. اینطوری زمان هم زود گذشت. دیگه سالن انتظار شلوغ شده بود و کم کم به ساعت شروع برنامه نزدیک شدیم.

 رفتیم کارت ویژه رو گرفتیم (البته چون استقبال دوستان عالی بود! مشکلی برای ورود وجود نداشت و نیازی به کارت هم نبود فی الواقع). آقای داود آبادی و علی محمد مودب هم اومده بودند. طلبه سیرجانی هم بود که ما بعد از برنامه رفتیم سراغ دوستی که با ایشون بود و آمارش رو گرفتیم (حاج آقای جهانشاهی بعد از ماجرای صحن حضرت عبدالعظیم فعالیتش رو در سکوت خبری همچنان ادامه میده و ما هم عزممون رو جذم کردیم که باهاش همراه شیم)

برنامه با قرآن خوانی وحید جلیلی شروع شد. آقا وحید خیلی خاکی تر از اون چیزیه که فکرش رو می کردم!

 کار بسیار خوبی که دوستان کرده بودن دعوت از مادران شهدا بود که اون ها رو در ردیف جلو نشوندند و ما خیلی از این ابتکار حظ بردیم و کلاً فضا رو عوض کرده بودند.

حاج آقا پناهیان شروع کننده بود. خیلی کم صحبت کرد. کلاً میانه خوبی با تریبون نداره حاج آقا! حرف قشنگش که برام مهم بود این بود که طبق بیان حضرت امیر حرف زدن مومن غریزی است. یعنی چیزی در درون مومن هست و جوششی در او هست که در بیانش خودش رو نشون میده. اگه دردمند باشید و حرف برای گفتن داشته باشید اونوقت می تونید اثرتون رو ماندگار کنید و تاثیر بگذارید. بعضی ها که حرف برای زدن ندارند و فیلم می سازند کم کم کارشون به جایی میرسه که دیگه آدم از اینها احساس تنفر پیدا می کنه!

آخرش هم یه دعای خیلی با حال کرد:

خدایا تو که بالاخره مردم دنیا رو با دینت و با خودت آشنا می کنی و آشتی میدی! ما رو واسطه و وسیله این آشنایی قرار بده!

خدایا تو که بالاخره موجبات ظهور مهدی فاطمه رو فراهم می کنی! ما رو مقدمه ساز این ظهور قرار بده!(یه آمین از ته دل بگید)

بعد از نماز مستند «مهار نشده» پخش شد. مستند خوب و قوی ای بود. چند نکته راجع به این مستند هست  که باید اونها رو دسته بندی کنم و بعداً شاید همینجا بگمشون.

----------------------

پی نوشت:

جشنواره فیلم عمار از دیروز 7 دی رسماً شروع به کار کرده و تا سه شنبه 13 دی ماه ادامه داره. برنامه اکران رو هم می تونید از اینجا ببینید. خودتون و هرکی که فکر میکنید اهل حاله بیاید تا جشنواره رونق بگیره. کم دشمن نداره!

دومین جشنواره مردمی «فیلم عمار» کلید خورد

- پناهیان: جشنواره عمار فرصتی برای هر کسی است که حرفی عمار گونه دارد

- عکس: دومین جشنواره مردمی فیلم عمار


 


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
تبلیغات در سایت