سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کم ترین چیزی که در آخر الزمان یافت می شود، برادر قابل اعتماد است، یا درهمی از حلال . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط کمیل در 92/4/21:: 6:18 صبح

ماجرای پیش آمده در مصر رو نه میشه گفت خوبه و نه میشه گفت بد...و عجبا که روایات آخرالزمانی هم به هرج و مرج و آشفتگی مصر در آستانه ظهور خبر می‌دهد...از ابتدای آمدن مرسی هم ما به چشم یک انقلابی یا قهرمان به او نگاه نمیکردیم، و البته مواضع بعد از رئیس جمهور شدنش هم به شدت او را از چشم ما و کسانی که به انقلاب مصر دلبسته بودند انداخت...بنابراین ما از اینکه مرسی نباشد خوشحالیم، اما به چه قیمتی؟ مرسی با رای مردم و سازوکار قانونی انتخاب شده است. بنابراین اتفاقی که الان در مصر افتاده کاملاً غیر قانونی و یک کودتای تمام عیار است. مخالفین مرسی هم اگر خوشبختی کشورشان را میخواهند نباید راضی به این وضع باشند.

ارتش به بهانه اعتراضات مخالفین با لفاضی ادعا کرد که تنها به دنبال آرامش و جلوگیری از خونریزی است و دولت مرسی باید برای حل اعتراضات چاره ای کند...بعد به بهانه آرام نشدن اوضاع مرسی را دستگیر کرد و به همین راحتی دولت قانونی را برکنار کرد... اما وقتی موافقان مرسی به خیابانها آمدند همین ارتش به شدت با آنان برخورد کرد و حمام خون به راه انداخت...این یک بازی نیست؟

 

ایالات متحده هم موضع گیری قاطعی نمیکند.چرا؟ چون هرج مرج در مصر به نفع اوست...چون اگر حاکمیت مردم مصر محقق شود به ضرر آمریکا و اسرائیل و منافع شیطانی آنها ست...

پس موضع قاطع ما دفاع از قانون است. مرسی اگر بد است باید با ساز و کار قانونی کنار برود...تصور کنید همین روش را موافقان مرسی بر علیه دولت جدید به کار ببرند؟ آیا میشود مملکتی اینطور اداره شود؟

-------------
پینوشت:  البته اشتباه نشه، شاید در این ماجرا هم حکمتی باشه..مثلا اینکه مرسی و اخوان المسلمین هنوز به قدرت نرسیده به جای دشمنی با اسرائیل و آمریکا و حل مشکلات مردم تمام هم و غمشون دشمنی با ایران و شیعه شده بود...و خدا جای حق نشسته...


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
تبلیغات در سایت