سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط کمیل در 89/6/24:: 12:26 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم 

هشتمین اجلاس خبرگان رهبری مانند سال گذشته به جای اینکه موضوع فتنه اخیر رو در دستور کار قرار بده داره تموم میشه و امیدوارم اینطور نشه. جناب آقای هاشمی هم در سخنرانیشون حرفهای خوبی زده و لی ما با این چیزها آروم نمیشیم. نوشداروی بعد از مرگ سهراب شبیه نان به نرخ روز خوردن است تا چیز دیگر!

در خلال بیانات ایشان این جمله روی مخ بنده است: قرآن، روح آزادی و دموکراسی را به ما یاد می‌دهد!!

همچنین است صحبتهای جناب افروغ در بازدید از گروه مجلات همشهری که خط به خطش مورد تایید است و حرف دل ماست منتها تنها عیبش این است که از لسان مبارک ایشان بیرون می آید و مصداق فرمایش مولا در «کلمة حق یراد بها الباطل» است.

دیگر اینکه گویا هند فعالیت پرس تی وی را ممنوع کرده و استفان هاوکینگ هم احتمال وجود خدا را ضعیف دانسته!

همین!


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط کمیل در 89/6/21:: 2:6 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 حسین قدیانی خار چشم خیلی هایی شده که خار چشم انقلاب و ولایت و ملت ولایتمدار ایران هستند.

به همین خاطر حسین قدیانی محبوب و مورد تایید ماست.

از بی خبری ماست ولی من امروز فهمیدم «بلاگفا» در یک اقدام عجیب و بی نظیر در تاریخ! به دلیل دشمنی ای که با حسین قدیانی داره امکان پیوند دادن به سایت «قطعه26» حسین قدیانی رو ناممکن کرده. یعنی اگه شما در قسمت پیوندها بخواهید به این سایت لینک بدید این امکان برای شما فراهم نیست. این در حالیه که هر سایت ولو فیلتر شده رو  می تونید در لینکتون قرار بدید و این از عمق دشمنی و نفرت مدیریت بلاگفا حکایت میکنه.

و از اون بالاتر اگر بخواید لینک قطعه 26 رو در متن وبلاگ هم قرار بدید بعد از فشردن دکمه «ثبت مطلب و بازسازی وبلاگ» با این پیام خطا مواجه میشید که «امکان درج چنین پستی به دلیل وجود اسکریپ یا لینک غیرمجاز وجود ندارد»!!!

از اونجایی که ما با دوستان دوستان ولایت دوستیم و با دشمنان دوستان ولایت دشمن!، اولش قصد کردم که به نشانه اعتراض در این وبلاگو تخته کنم و برم به یه سرویس دیگه (کما اینکه همین الانش هم وبلاگ عصر موعود در پارسی بلاگ و پلاکفا فعاله) ولی دیدم این راهش نیست و بهتره همینجا و با امکانات خود بلاگفا حالشو بگیرم.

اولش اینکه لینک «قطعه26» رو با ترفندی توی قسمت پیوندها جا دادم(البته توی عصر موعود بلاگفا). بقیش هم بمونه برای بعد!


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط کمیل در 89/6/9:: 2:22 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

دیشب بازهم «راز» کولاک بود!

باز هم مثل همیشه حرفهایی زده شد که جز آه و حسرت چیزی برایم ندارد،به علاوه پتکی که بر سرت می خورد و فریادی که نهیبت می زند:باید برخیزی و برخیزی و برخیزی!محمد حسین جعفریان

عجب موجودی است این «محمد حسین جعفریان»!

دیشب اگر چه همه جایش افسوس بود و داغ بر زمین ماندن بار رسالت، ولی یک جایش خیلی مهیب بود!

آنجایی که جعفریان از سال 82 می گفت و اینکه ایده تاسیس یک شبکه تلویزیونی در افغانستان را داده و کسی توجهی نکرده بود و ...اما، حالا بعد از چند سال مشکل متولیان فرهنگی ما شبکه ای است که سریالهای کره ای و کلمبیایی را دوبله می کند و خانواده های ماهواره بین هم از آن استقبال می کنند و مشکلش این است که در این سریالها گویا چیزهایی هست که برای خانواده ها خوب نیست و قس علی هذا....بعد کلی تبلیغات که این شبکه صهیونیستی است و از آن رابرت مرداک کثیف! و بعد سر و کله شخصی به نام «حاج کمیل» که گویا هم نام ماست! پیدا می شود و مصاحبه می کند و می گوید فارسی وان یک کار کوچک خانوادگی بوده که چند جوان افغانی از جمله خودش آن را راه انداخته اند و فکرش را هم نمی کرده ا ند که کار و بارشان اینطور بگیرد.

اینجاست که آدم می ماند بخندد یا گریه کند. اصلاً چطور می شود که آدمی مثل جعفریان ? سال پیش می خواسته یک شبکه تلویزیونی در افغانستان راه بیاندازد ولی کسی نبوده که او را آدم حساب کند و بعد یکهو می بینی همین مسئولین بی بخار آنروز صدایشان را بلند می کنند که ای وای فارسی وان ها در راهند!

افسوس و صد افسوس!

--------------

پی نوشت:

- چقدر خوب می شد تا بانی خیری پیدا می شد و تمام قسمتهای برنامه «راز» را از اولین شب ماه مبارک تا آخرین شبی که ادامه دارد یکجا جمع کند و بدهد دست ملت تا آنهایی که فرصت نکرده اند تمام قسمتهای این مجموعه را ببینند از این دُرِّ گرانبها بی نصیب نمانند. نظر من را اگر بخواهید کل برنامه راز را باید ببینید تا «مانیفست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» در عصر آخرالزمان دستتان بیاید.( بر و بچه های موسسه آرمان گویا در تلاشند تا بانی خیر این کار شوند.انشاء الله)


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
تبلیغات در سایت